Senaste tiden.

Det har varit väääldigt mkt jobb och lite fritid för min del senaste tiden och jag antar att det är därför ni inte hört av mig något, och för att jag helt enkelt inte orkat. Vet inte riktigt om denna sida kommer få vara kvar i längden, men det återstår att se...
 
Och egentligen hardet väl inte hänt så mycket här.
Vi har kastrerat lilla Issa äntligen och tratten är av, hon leker som aldrig förr och bara är allmänt knäpp ! :)
Hon har dock hamnat lite bråk men grannkaten och hanen som skrek på henne förut men hon har knappt visat att det hänt så det är ju tur.
Här om dagen dock, onsdags. Så kom ho hem efter att varit ute några timmar och var helt uppsvullen i överläppen, under ögat, och nojig som jag är med henne så ringde jag direkt till mamma. Men efter att även pratat med väsby djursjukhus så kom vi fram till att hon nog bara att stick från en geting eller humla. Och idag i skrivande stund så är svullnaden borta, men hon lärde sig inteläxan. Hon jagar fortfarande allt som flyger med stor glädje (:
 
Vi har mer eller mindre gjort klart på uteplatsen nu [lite skit ska bort bara] och är nu reda för dom VARMA dagarna i solen !!! om solen nu bara vill kommma. . . .
Vi har beställt köket som kommer den 28maj och innan det ska vi ha rivit det gamla och sedan är det bara att få upp det nya och sedan fixa allt fin lirr.
Och just idag sitter vi även och inväntar nya köksgolvet som ska komma under dagen ! Kommer bli så bra så bra (:
 
Ja vad ska man mer säga?!?
Vardagen rullar på och jobbar vi inte så ligger vi i soffan eller sängen och bara är med varandra och kollar på film eller serier. Och jag tycker det är så skönt så skönt ! :)
 
 
Nu blir det snart att röka fisk och räkor till lunch med en macka till så nu tänker jag inte skriva mera på ett tag :P
Ta hand om er.
Tjao





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR