Igår, idag.

Igår blev vår lilla prinsessa hela 1år :)
Det firades med lite extra godis [när hon väl behagade att komma hem korta stunder].
Känns som det bara var några veckor sedan vi fick hem den lilla svarta, rädda bollen som bara gömde sig under soffan :) Tiden går så fort, och hon har blivit så stor, och kaxig (:
 
Idag har det inte hänt mkt här hemma om jag säger så, tagit en promenad och försökt komma på kvällens middag, och jag har tagit lite godbitar från olika recept och hoppas det blir en bra kombo :)
 
Och igår var jag både på röntgen och hos frisören. Jag träffade även min underbara mamma som alltid ställer upp och vi tog en välbehövlig och riktigt god fika.. Var ett tag sedan bara hon och jag träffades och kanske att man snart kan bli bättre på att träffa mor & far !
Jag har även glömt att lägga upp sambons bak recept, så det kommer under dagen och det måste ni bara testa att baka :) Men nu ska jag ta mig en kaffe och bara njuta av lite solstrålar ute på altanen innan det verkligen blir höst, regn och rusk..





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR