27April2010

3hela fantastiska år har gått !
 
Känns som att det var igår som vi hade dejtat ett tag och vi officiellt blev ett par.
Att vi både kände att vi ville satsa på varandra och det vi kände. Att jag flyttade in och kärleken spirade ;)
 
Vi har haft våra oförglömliga stunder, minnen och fantastiska resor.
Vi har även haft mindre bra stunder, våra gräl och bråk men vi har kunnat prata ut och ventilerat om allt.
Det vi har tillsammans är i mina ögon det absolut bästa och finaste i mitt liv och oavsett allt så ångrar jag inget och jag älskar dig så obeskrivligt mycket !
 
Att du alltid finns vid min sida har jag aldrig tvivlat på. Allt du gör för mig och åt/till mig är jag så tacksam för. Du har vänt mycket i mitt liv till det bättre och jag mår så bra i mig själv.
Du ska veta att jag skulle göra allt för dig, för oss.
 
 
Tack för allt och att du är världens bästa vän, pojkvän, sambo och fästman
 
 
36röda fina rosor, en för varje månad. Tack babe !
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR