Nytt till köket.

Oj. . .
Hela 32dagar sedan sist ;) Inte för att jag inte har haft något för mig, något viktigt att göra eller säga utan sanningen är den att jag har bara inte orkat :)

För att börja någonstans iaf så efter att jag varit sjuk i helgen med en galen katt å var jag glad över att jag skulle in till stan igår för att gå till läkaren och göra en lite kontroll. Allt är toppen med mig så tänk inte mer på det kära ni :) Så jag passade på att bara gå runt lite också, inte för att det blev så mkt gå runt utan jag hamnade på Pub och sedan Lagerhaus! Coop sprang jag även in på för att köpa ättika men det slutade med att jag glömde det, såklart.
 
Men jag fick iaf med mig hem middag och 4saker (:


Nya kryddor kan jag aldrig hålla mig för, Krydd korgen kunde jag inte hålla fingrarna borta ifrån :)
En diskmedelspump har jag alltid velat ha och denna va så billig att den fick följa med hem!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR