Torsdags lugn.

Tusen tack Sanna för mitt nya, snygga och uppfräschade utseende :)

Idag är det torsdag och det innebär jobbnatt för min del. Men innan det hoppas jag på att jag kan pallra mig iväg till jakan för att byta en tröja, käka lunch och ja, kanske inte så mkt mera, jo handla lite frukost grejer till jobbet, för efter helgen kommer en hel del nattpass under veckan och nästan helg :)

Imorgon är det "lilla julafton" också och det kommer bli riktigt roligt och mysigt. Men mer om det imorgon för nu ska jag gosa med en liten flicka som inte gillar att datorn är i knät och inte hon. Heh.
Men vi hörs gott folk !


JUNITJEJ

Kanonfin design!

Svar: Tusen tack. Är jätte nöjd med Sannas jobb :)
passioneradmedglod.blogg.se


Blogg: http://www.junitjejen.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR