Jag vann!

Då jag och sambon gjorde en grymt tidig kväll igår så missade jag totalt att kolla in på Sannas blogg för att se vem den lyckliga vinnaren blev.
Jag vinner ju aldrig så kanske därför jag glömde bort det också..
Men idag tog jag en sovmorgon (dumt nog) och efter lite kaffe och mys med issa så såg jag ut såhär när jag klickade mig in på sannas blogg.
 
Bild från google.
 
Det var ju jag som hade vunnit tävlingen om en helt ny design...
Och jag är otroligt glad för det, för jag är otroligt trött på hur det serut just nu, men jag vet absolut inte vad jag vill ha.. Jag vet lite teckenstilar, arkivet och lite sånt smått och gott men inte hela bloggen, men det tror jag nog att hon kan hjälpa mig lite med. Så inom en snarframtid kommer ni få se en helt ny blogg :) :)
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR