God fortsättning !

God fortsättning mina vänner !
 
Vilket år det har varit. . . .
4 vän-par fick barn * 3 vän-par förlovade sig * 2 vän-par gifte sig * Jag blev gudmor * Jag och J firade 2år tillsammans & 1år som förlovade * Vi hade stambyte * Vi firade en massa födelsedagar * Jag opererade mig * Vi hade en grym semester på gotland * J köpte bil * Vi köpte katt * Jag var på mini semester i spanien * & Vi fick riktigt jobbiga nyheter *
 
Jag hoppas att detta fina år kommer vara lika bra med många roliga besked och händelser och att allt det hemska och tråkiga kan ta ledig detta år för vi vill ändå inte ha dom här. Men jag tror nog att detta år är "mitt" år så jag håller tummarna för en massa roligt och att jag klarar allt som jag tar mig an :)
 
Det roligaste och bästa som hänt måste nog vara att jag blev gudmor och våran lilla tokiga flicka ! Hon är helt galen många gånger och långa stunder på dagarna men det är så kul att se henne och skratta åt henne ;) Hon är ju bara så underbar och mysig !!
Och att jag har min underbara J vid min sida <3
 

 
Nu dags att göra sig iordning för ett jobbpass !





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR