Den vita skönheten !

Och en vit det blev :)
Är så galet nöjd med den och det är skönt att kunna den innan jag ens hade den {eftersom J har en också}.
Då vi behövde åka och köpa te, halstabletter och lite annat smått o gott till sjuklingen här hemma när jag kom hem igår så hämtade vi ut denna påvägen. Min fina hade ju redan bokat den åt mig. Tack min vackraste !
 
Så när J låg på soffan och bara var så satt jag och pillade med den och fick den så som jag ville ha den, och jag är galet nöjd med allt. Jag laddade även ner lite program [som jag även har på min android mobil] och inser att ipodens/iphonens appels variationer av programen är så mycket bättre. Väldigt tråkigt men så kan det vara. Tror dock att android fortsätter att göra mycket bra appar och annat som inte appel har så jag tänker inte klaga ;)
 


FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

Svar: Hej och Tack.Men om du läser längre ner så ser du att jag redan inom kort kommer få en nya så nej tack.
passioneradmedglod.blogg.se


Blogg: http://flizanlizan.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR