Dags igen ?!

Är det kanske dags igen att bli sjuk eller vad är det på gång. . .
Började morgonen [på jobbet] som vilken anna dag som helst, tills jag kände mig lite yr och skulle sätta mig ner för att sedan svimma, bara sådär.
 
Det var ju bara några sekunder men det är fan obehagligt när det händer ! Efter det så har jag mått lite illa utav yrseln som fortfarande inte riktigt släppt. Min snälla chef skickade hem mig tidigare och hon tror även att jag har feber men då jag inte hittat tempen än så har jag inte tagit den. Plus att man ska ju ha vilat ett tag innan man tar den så kanske att jag letar snart igen :)
 
Jag hoppas verkligen inte någon feber, förkylning eller smärta är pågång igen för jag vet inte om jag kommer klara det just nu, jag vill inte bara ligga hemma och mysa med katten -även fast det är helt underbart om hon är på myshumör- men man blir ju så rastlös och det är skönt och kul att komma iväg till jobbet, träffa folk och liksom bara vara borta :)
 
Men ska fortsätta att vila nu under förmiddagen så får vi se hur jag mår !





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR