Blodtrycket.

Ja igår var det inga problem eller konstigheter med mitt tryck. Distriktan var nöjd och jag låg på 125/70. Troligtvis var det bara något tillfälligt i måndags då jag låg så högt och jag hoppas nu att jag kommer ligga där jag ska när jag nu ska kolla mig 1gång i månaden framöver.

Men det känns bra nu såhär dagarna efter och jag tror inte att / hoppas inte att jag kommer få flera problem med detta och nu ska jag vara lite mer "lugn" så det inte händer igen.

Men men. Nu ska jag busa lite med tokiga flickan här hemma, äta lite och sedan handla innan jobbet. Har lång helg så ni kommer nog inte höra mycket ifrån mig denna helg :) Men vi får se efter helgen vad för spännande saker veckan kommer att bjuda på och vad jag har att berätta för er !!

Ta hand om er och ha en bra helg !





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR