27e dec 2012 - 2a jan 2013

Torsdag 27e dec; Vi åkte till Bromma blocks och köpte lite grejer och även en bur, leksaker och godis till Issa. Hon blev riktigt glad när vi kom hem med en massa nya saker. Även fast hon inte riktigt än är helt hundra på elementsängen men jag tror nog hon kommer gilla den snart :) På kvällen sen så åkte vi in till stan med Js familj och firade svärmor som fyllde år på fredagen28e. Det blev en mongolisk restaurang och det var så otroligt gott !!
 
Fredag 28e dec; En lugn dag för att sedan jobba natt. Det var en lugn och bra kväll på jobbet och kvällen och natten bara flög förbi.
 
Lördag 29e dec; Efter att jag kommit hem och myst lite med Issa och fått upp J från sängen så åkte vi till Barkarby igen och tittade in i några affärer och hittade dels lite födelsedags presenter till svärmor och en byrå som vi vill ha :) Vi hoppades att de skulle komma på rean sen så håll tummarna för oss :) Efter lite handling iför nyårs middagen åkte vi hem och gjorde en storstädning av lägenheten och sedan mys med serier :)
 
Söndag 30e dec; Jag började jobba redan kl12 och spenderade hela dagen/kvällen och natten där.
 
Måndag 31a dec; Kom hem och väckte sambon. Tog det lugnt ett tag innan vi åkte för att handla det sista inför kvällen och kanske hämta ett klätterträd till issa som jag ringde på kvällen innan, men dom fick vi inte tag i så blev tyvärr inget. Vi åkte hem, gjorde lägenheten, maten och oss så färdigt som vi kunde och sedan kom H hit för en riktigt riktigt god middag bestående av: Stekt renfilé, potatisgratäng, grönpeppar sås, hembakat bröd med vitlökssmör ! Det var helt galet hur jävla gott det var !!! Sedan satt vi alla i en matkomma någon timme och bara var. Musik och snack bestod hela kvällen och natten av och strax innan tolvslaget kom en till vän över och vi fyra firade in det nya året och sedan var det prat och skratt fram till 3 innan det blev sänggång.
 
2013
Igår, Tisdag 1jan; Vi kom inte längre än till soffan denna dag och vi låg där med tv, film, mys och levande ljus :) Det var en bra dagen efter även då jag som vanligt inte var bakis, men då jag inte drack allt för mycket kvällen innan så är det kanskeinte så konstigt :) J lagade goda hamburgare med bacon till middag och sedan blev det sofläge tills sängen kallade på oss.
 
Idag, Onsdag 2jan; Det blev en riktigt tidig morgon idag, redan vid 7, efter lite missförstånd men det har ändå varit skönt att varit uppe i två timmar. Vi har tvättat sedan strax efter 7 och ligger väldigt bra till med all tvätt :) Om 2timmar drygt är det jobb för min del och det är ett 22timmars pass jag har framför mig men det kommer gå toppen, som alltid :) Idag börjar även rean på mio, så kanske att vi inom de närmsta dagarna åker dit igen för att kolla om våran byrå kom med på rean eller inte !!
 
Jag hoppas ni alla har haft en bra jul och nyår och att ni får ett rikigt bra 2013.
Jag kommer nog att ha ett grymt år, vänta och se bara ;)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR