21a dec - 26e dec 2012

Nu har det varit tyst i flera flera dagar.
Men jag har haft en hel del att göra sedan jag skriv sist och då jag inte ärjul&nyårs ledig så har jag jobbat en hel del. Men ska väl se om jag inte kan sammanfatta lite kort vad som hänt sedan sist :)
 
Fredag 21a dec; Efter jobbet åkte jag till jakan för att köpa lite av det sista julklapparna och lite annat. Sedan hämtade jag ut J julklapp som kommit, kom hem och slog in den och ordnade lite här hemma och lite andra julklappar. Sedan var detsoffläge tills J kom hem och ja, vad vi gjorde den kvällen kommer jag inte riktigt ihåg nu, men säkert hade vi det bara bra tillsammans :P
 
Lördagen 22a dec; Det blev en dag i fint sällskap och god fika då vi firade en födelsedag. Efter det blev det städning men halvvägs genom lägenheten så gick dammsugaren sönder och vi tog en mys kväll istället :)
 
Söndagen 23e dec; Vi tog en lång sovmorgon för att sedan åka till barkarby outlet för att hitta en ny dammsugare och efter lite så hittade vi en som vi var nöjda med. Och den fungerade toppen bra. Lite senare på eftermiddagen var det dags att åka till min familj och fira julafton. Det blev en otroligt trevlig kväll med en massa god mat, fina klappar och en hel del skratt och prat. Vi kom hem strax efter 23 och jag var jätte trött men vi kom kanske inte i säng förens efter 00 då vi plockade lite och lekte med Issa och hennes julklapp som hon verkligen gillade. Tusen tack till min familj för denna kväll och ALLA fina klappar.
Fick blandannat; bio pengar, en bok, badbomb och duschcreme, smyckesskrin, stekpanna (till oss båda) !!
 
Måndag, Julafton 24e; Det blev en lagom sovmorgon för att sedan göra sig iordning för att åka på en jullunch hos svärföräldrarna. Det vart en riktigt trevlig dag och innan det var dags att röra sig mot jobbet så fick jag ensam öppna alla mina fina julklappar ! :) Tusen tack till er för alla klappar !!!!
Fick blandannat: En hårfön, en film, en bok, örhängen, ett ljus, en bakform, bakduk, potatisskalar handskar, lukt tvålar och lite smått o gott !!
Sedan var det bara att "börja om" med julfirandet på jobbet och ordna med julmaten och klapparna. Det var verkligen en lugn och rolig dag/kväll/natt på jobbet.
 
Tisdag 25e dec; Efter jobbet så gick jag hem och sov någon timme. Efter det hade jag och J en hel dag här hemma med mys och film och allt vad det innebär :)
 
Onsdag 26e dec; Det vart jobb för min del under dagen medans sambon spannade in mellandags rean. Han hämtade mig efter jobbet och vi åkte och hämtade ut hans nya tv som han hade köpt och sedan letade jag efter lite annat som jag skulle ha :) Sedan åkte vi hem, städade lite så vi kunde få upp den nya tvn på väggen ! Ett riktigt riktigt trevligt köp han gjort :)
 
Fortsättning kommer





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR