Vår känslor.

Jag kunde inte hålla mig när jag var på hemköp i onsdags efter veterinär besöket..
 
Våren verkar ju behöva en lite knuff påvägen tycker jag, för jag vill ha den nu ! Även fast det är helt underbart att ljuset håller i sig längre nu och mörkret sakta får ta några steg tillbaka varje vecka. En underbar känsla verkligen.
Och då jag varit lite sjuk denna vecka men ändå inte klarat av att vara hemma mer än på min lediga dag igår
så behövde jag denna fina bukett med tulpaner kände jag !!!
 

Den lyser verkligen upp sin plats i köket och tydligen så har Issa totalt missat den - tills inatt... När jag tittade på dom, fyllde på vatten så såg jag att en blomstjälk var av {som bilden visar} och man kunde se lite av tulpanens vita blad på golvet. Så inatt så har hon tydligen hittat upp på köksbordet och tagit en tugga av mina fina blommor. Så nu blir det till att gömma vasen för henne :) :)

 
 
Vår är inom tempererat klimat en av de fyra årstiderna, som på norra halvklotet enligt årets kalenderindelning
brukar omfatta månaderna mars, april och maj.
Men jag vill ha vår NU !
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR