Köksrenoverings tankar.

Ja då har dessa tankar, disskusioner och planeringar kommit på tal igen här hemma.
Men den här gången kanske det VERKLIGEN kommer bli av. Eftersom vi misstänker att vi kan ha fukt under golvet {vi bor ju på nedrebotten} både i köket och hallen så har vi nu börjat kolla vad ett snyggt men enkelt kök kan komma och kosta oss. Och det kostar ju en hel del kan jag ju berätta men det kanske är värt det och det kommer verkligen höja lägenheten !
 
Det ja mest ser fram emot om det är så att vi mot våren/sommaren faktiskt kommer blåsa ut köket är dels; att få riva ut det gamla :) Men sedan att få laga mat i det nya och verkligen hålla det rent och fint, sedan också att diskbänken kommer bli trä istället för det fula plåten :)
 
Så jag hoppas detta kommer bli av, men det tror jag. Frågan är bara NÄR. Men eftersom vi måste vara utan kök ett tag så kanske snön iaf kan försvinna så J kan grilla utan att frysa ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Inga höjdar bilder men jag gillar ju teglet men jag tror nog att vi skulle kunna få detta kök riktigt fint. Men det återstår att se och håll tummarna för att våren kommer snart så vi kan börja riva ;)
En riktigt kass bild, men något åt detta håll kom vi fram till igår efter en del ritningar, val och klickningar !
Ek-bänkskiva, vitt och ljus och lite mer "luftigt" än nu, sedan får vi se vad det blir för golv också, hehe :)
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR