Jaha ja. . .

Vaknade 1år äldre igår. . .
Jag förstår inte riktigt vart tiden försvinner om jag ska vara ärlig!
Det känns som inte allt för länge sedan, kanske några veckor sedan man fyllde 18, 20 eller 23 liksom.
 
Jag hade firats på söndagen av fina svärfamiljen, på kvällen mot min egna dag så fick jag present av finaste sambon. På självaste dagen var det att stiga upp i ottan - jobba och sedan hem för att kasta sig i sängen [tänkte jag jaa] Men när jag kom hem så låg redan J och Issa och myste under täcket. Vilket gjorde mig glad, som alltid när J är hemma otippat när jag kommer hem.
Vi hade en mysdag och lite god middag på det !
 
Sedan kom min älskade mor och far över i dryga 2timmar för en fika, lite prat om allt mellan himmel och gjord. Men mest för att ge mig presenter såklart ;) Tusen tack snälla, fina, bästa Ni !!
 
Bild ifrån min instagram igår !





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR