Igång igen.

Ja då är jag typ, nästan, snart igång igen med träningen.
Känns bra även fast jag i skrivande stund inte alls gillar det. Har en sådan fruktansvärd träningsvärk efter 2½timmes benpass igår. Och i söndags var det 1½timmes armpass. Så egentligen från imåndags till säkert på söndag så har jag haft/kommer ha träningsvärk :)
 
Och det kan jag ju tacka min karl och min granne för !
Men står jag bara ut några gånger till så kommer det ju bli enklare och roligare. Men efter denna vecka med värk så vill jag bara ligga i soffan och dö. Speciellt idag då jag knappt kan röra mig utan att det gör ont. Och det gör förbaskat jävla ont !!!
 
 
Dock har han också ont i dag så jag får vara glad för det ;) Skämt o sido ! Det känns lite kontigt att ha någon vid sin sida som skriker, stöttar och får en att pressa lite till när man egentligen bara vill lägga sig ner och skrika av smärta och trötthet och han har faktiskt fått mig att göra mer än vad jag någon gång tidigare gjort där på gymmet. Fast det är lite som att ha en pt som pushar på en och det blir faktiskt mkt lättare när någon annan tror att man klarar saker som jag inte tror jag kan. Så en dag kanske jag kan le och skratta mig igenom ett helt av hans pass (:
 
Var väl bara lite av mitt klagande som ville poppa fram och nu när det är gjort så ska jag väl se om jag kan komma upp ur soffan och städa undan lite köket innan J kommer hem så vi kan ha en myskväll.
Tjao





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR