Ofrivilligt ledig...

Jaha då är men ledig fram till måndag iaf. Läkaren på vårdcentralen gav mig order om att inte jobba iaf till måndag så vi får se hur medicinerna mot infektionen i kroppen/lungorna biter på mig. Lagom kul men vad gör man inte, man ska ju lyssna på doktorn. Me det är fasiken inte roligt kan jag ju berätta. Varit hemma 2dagarna nu och jag är redan rastlös :)
 
Så idag efter besöket blev det till att pyssla lite och plantera örter !
I full mundering [3st tjocktröjor, halsduk och en kopp te vid min sida] så var jag redo att stå en stund ute på uteplatsen i solen för att plantera och leka lite. Såhär blev det, och jag är riktigt riktigt nöjd ! :)
 
Bestick "korgen" eller vad man ska kalla den för, för alla middagar ute i sommar!
Vattenhålen för örterna och resultatet :)
 
 
Älskar min nya DYMO som präglar texten !!!
Det blir ju så otroligt j*vla fint :)
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR