Nya kuddar !

Igår hade jag en riktigt trevlig dag ute i villastaden hos svärisarna!
Fika, prat, skratt, solning och systuga :) Det var verkligen toppen.
I torsdags var jag och johanna på ikea en sväng för att sysselsätta hos lite och då köpte jag lite tyg som jag tänkte göra kuddar av till uteplatsen. Tänkte bara göra några få men efter att jag och Kajsa kom med smarta idéer så blev det hela 8kuddar och jag har en del tyg kvar :) Så jag fick hjälp med klippning och nålning och sedan sydde jag allt och stoppade alla under kvällen.
 
Nu under dagen idag fick sambon nog, han hackade bort isen på uteplatsen och tog fram soffgruppen och ställde i ordning den, så då blev det att jag började sätta mig och sy ihop det sista på kuddarna, dock har jag ju bara gjort 4kuddar idag, tänkte göra resten imorgon.
 
Och jag hoppas verkligen att väderfolket har riktigt riktigt fel om kommande vecka, för inte f*n ska vi ha mera snö nu....
Det kan dom skicka till något annat land, för nu vill jag verkligen ha vår, sol och värme !!!!
 
 
Undrar vad söndagens projekt kommer bli mer än att sy ?! :)
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR