Jag är trött...

Just nu känns det som att jag skulle kunna somna på någon minut bara. Får jag det ?!

Det har verkligen varit en hemsk natt...som ni kan läsa längre ned.. Vid 00:15 gav jag upp mina försök till att få sova och bäddade ner mig i soffan och stängde in mig och issa i vardagsrummet. Jag kan säga att jag verkligen räknade minuterna tills sambons klocka skulle ringa runt 04:45. Natten spenderades med att "bråka" med katten, sitta på golvet och leka och bara få henne att bli trött. Gick lagom bra kan jag ju säga er. Men som vanligt efter att J gått upp så gick hon och la sig och var tyst tills jag runt kl08 åkte hemifrån en stund.

Nu på eftermiddagen tog jag en väldigt skön och trevlig promenad i det fina vädret med en vän. En timme bara flög förbi och det var faktiskt lite skönt att bara komma ut och vandra, men om värmen kunde komma och allt jävla grus försvann så skulle det verkligen vara toppen! :)

Nyss var vi ute på en promis med Issa i koppel och det tog inte många sekunder innan hanen hittade hit igen och jag avskyr honom för stunden eftersom han gör henne så knäpp och jag lovar att kommer han inatt igen, då tar jag inte blomsprutan på honom utan en 10liters hink. Han ska bort från min lilla prinsessa :)

Nä, göra lite nytta nu kanske. . . på återseende !
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR