off and away.

Ja nu är det full fart här hemma igen :) Målaren är i sovrummet och fixar och trixar. Jag hoppas han även hinner grunda en gång till idag så att den riktiga färgen eller tapeten hinner komma upp imorgon eller senaste fredag ! Så egentligen är det inte mycket kvar där inne nu :) Äntligen !
 
Samtidigt som han är där inne så springer jag runt som en tok och letar reda på alla saker som jag ska och måste ha med mig till jobbet. Idag är det ett 12-10 pass jag har framför mig, alltså 22timmar.....
Det brukar vara ett lugnt pass men man ska ju aldrig säga aldrig :) Men jag tror att allt kommer gå bra som vanligt och efter detta är jag ledig fram till måndag morgon. Det ska bli skönt att ha en lugn helg efter förra helgen eftersom det då va saker på agendan hela tiden!
 
Nej nu måste jag lägga på ett kol.
På återseende mina vänner !



Paula

Fin blogg! Kolla gärna in min och lämna en kommentar!


Blogg: http://paulamoisiolas.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR