Linas matkasse v34

Juste, jag har ju totalt glömt bort att berätta vad det bjöds på i Linas matkasse som kom för 2veckor sedan.
Eftersom jag jobbar olika varje vecka så blev det inte att vi lagade alla rätter i fem dagar i rad utan vi spred ut dom lite när det passade oss och det gick utmärkt och var riktigt skönt.
Idag kommer även kasse nr2 och jag hoppas det kommer bli lika bra som första kassen !
 
Men det 5recepten som var i kasse v34 var iaf dessa:
Inkokt lax med potatis och dill-och gräddfilssås
Grekiska järpar i bröd med tzatziki och auberginkräm
Vitlöksmarinerad rostbiff med potatissallad
Gnocchi med mozzarella och lättorkade körsbärstomater  OCH
Pasta pomodoro med lättpanerad kyckling och basilika
 
Recepten kan jag lägga upp senare när jag orkar skriva av allt och inte har massa annat för mig så som jag har nu :) Vilket vill ni ha först?!
 
Vi tyckte att alla rätter var goda, men vi kommer att göra om alla förutom laxen igen men det var ändå gott att testa något annat än min laxpasta och lax i ugn! Men vi är otroligt nöjda med hur maten var och att det faktiskt var otroligt enkelt alltihop. Det går även väldigt fort. Är ni sugna på att testa Linas matkasse så gör det, ja det är lite dyrt och äter man som vi gör {lite mer än normalt} så kanske det inte blir matlåda på varje rätt men egentligen gjorde inte det så jätte mycket för oss. Nu har vi olika tips, rätter, tillbehör till andra rätter och lite annorlunda rätter att laga här hemma och det var ju så vi ville att det skulle bli :)
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR