En otrolig människa.

Vänner har jag, bra vänner ! Men sedan finns det några få speciella tjejer och killar som betyder lite mera i mitt hjärta. Detta är till en av Er.

Jag är så otroligt glad att jag har träffat denna människa.
Jag är glad att hon har kommit in i mitt liv, på egentligen helt rätt tidpunkt !
Det är en person som man verkligen kan vända sig till när var hur som helst och som alltid ställer upp med ett leende på läpparna utan att ställa några frågor.
Det är en person som verkligen lyssnar på hur jag mår och som alltid får mig att lätta mitt hjärta för att återfå balansen i livet igen.
En person som jag kan skratta, gråta och bara vara mig själv med. Vi behöver inte alltid prata och det är det som är så skönt med denna person. En kopp kaffe under tystnad kan vara allt jag behöver.
På något sätt känner hon ofta på sig när något är på gång eller just inträffat och kan få mig att öppna mig som en blomma, men alltid på mina villkor.

Jag skulle kunna fortsätta beskriva hur fantastisk hon är och hur mycket hon betyder.
Men jag tror hon redan vet att hon är en speciell person i mitt liv. Att hela hennes familj har en speciell plats i mitt hjärta.
Tack för att du finns vännen. Tack för allt du gjort och gör! Du är så otroligt betydelsefull för mig
 







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR