De 10senaste dagarna.

Åh det har varit så mycket som hänt dessa dagar men ändå inte :)
Det har varit lite jobb några dagar.
Jag har även legat hemma sjuk med feber och hosta medans det regnat massor ute.
 
Jag har haft en heldag med finaste Eveline och hennes dotter i stan för att seda ta ett glas vin och hälsa på hennes väldigt snart blivande man och min vän Olle. Det skulle shoppas inför bröllopet men det gick väl kanske inte jätte bra för min del eftersom jag inte hittade något. För ovanligheten, jag som alltid hittar en massa att köpa annars. Men jag njöt av att träffa dessa fina tjejer så jag hade en otroligt bra dag och kväll ! Det var även skönt att efter en dag sätta sig och ta ett glas vin, lite tapas mat och se Olles jobb och alla trevliga människor där :)
 
Jag har haft en heldag med underbara Johanna och finaste gudsonen i vällingby, där vi även träffade min mor under några timmar och bara hade det mys. Inte hittade jag något denna gång heller men jag fick iaf en massa hjälp med att försöka komma på vad jag ska ha på mig på bröllopet och vi kom fram till ett otroligt bra beslut som jag är nöjd med och jag kommer vara väldigt fin :) Jag har det alltid så bra när jag umgås med denna fina vän och gudsonen att jag vet inte vad jag skulle gjort om jag inte hade henne att bolla med hela tiden eller som stöd när jag behöver. Tack.
 
Jag har fått några fina, mysiga och fantastiska hemmakvällar med min älskade fästman med ljus, popcorn, film eller också en heldag i sängen :) Och det har vi båda men speciellt jag behövt. Det är så underbart att bara få vara med honom, utan att behöva göra något speciellt. Bara vara nära varandra, hålla handen i soffan till en film eller bara skratta en massa tillsammans. Vi har även städat och gjort fint här hemma. Vi har varit och kollat affärer vid barkarby outlet och stinsen. Åh jag älskar dig så otroligt mycket !!
 
Jag har träffat min favorit familj Fjäll-Gustafsson för en kvällsfika med en massa bus och skratt. Deras dotter är ju så underbar och jag har ju nu äntligen slutat vara läskig och blivit hennes vän så nu har vi ännu roligare tillsammans :) Denna familj har jag ett litet speciellt band med känner jag. Det är sådana vänner som man kanske inte pratar med varje dg men när vi väl gör det är det som att vi pratar varje dag, varje timme. Vi har alltid otroligt roligt tillsammans och båda är otroligt bra, fina och nära vänner. Det är dom som du vet skulle göra allt om du bad om hjälp eller bara behöver någon att prata med oavsett när var hur !
 
Jag och sambon har även varit uppe hos grannarna och haft en trevlig och mysig grillkväll. Med en massa mat, skratt och härligt sällskap. Det är alltid mycket prat och skratt när vi träffas. Det var en trevlig kväll, även fast jag var otroligt trött mot slutet och jag hoppas vi får en bra kväll eller dag snart igen. Ni är otroligt fina.
 
Det är väl de senaste dagarna i väldigt korta drag :)
juste nu sitter jag hemma innan det blir till att jobba vid 15tiden. Ska även snart äta lite igen och sedan ta ett varmt bad också innan det är dags. Hoppas ni alla haft en bra helg och får en bra vecka. För det ska jag ha iaf :)
 
 
 
När jag kom hem i fredags morse efter ett nattpass fick jag även en överraskning av finaste sambon. Jag hittade ett par otroligt fina blommor i köket. Det har blivit mina favorit blommor på sista tiden och jag vart så otroligt glad när jag såg dom ! Är så underbart att bara få blommor sådär "bara för att". Tack finaste
 




Tiina

Tack till ni :) we had very nice evening with you two, and if we can't grill anymore we have to figure something else what we can do in vinter :D
Company and food was really good i think!

Svar: Thanks Tiina. Yes, let us hope that maybe a weekend ahead may offer a little sunshine anyway so we can grill properly before it is time for the winter :) We must also try to find a date for the cruise and maybe we can go on several cruises :)
passioneradmedglod.blogg.se

Tiina

I hope too that someday that sun shine one more time, before winter :)
And yes we have to look if we find some date for cruisning, and we can talk about that next time i come there..
Take Care !!

Svar: Thanks Tiina.We will definitely talk about it when you come. Take care and see you soon ! :)
passioneradmedglod.blogg.se




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR