Bröllop för fina Olle och Eveline!

Även fast jag har haft en otroligt fullbokad helg med jobb och lite annat så hade jag en underbar, magisk och helt fantastisk lördag !
 
En av mina fina vänner gifte sig med sin fina fina brud. Det var ett otroligt fint bröllop och jag är så tacksam för att jag fick vara med och fira dersa finaste och bästa dag tillsammans med dom. Dock kunde jag inte vara kvar på efterfesten speciellt länge eftersom jag skulle jobba tidigt på söndagen men oj va kul det var.
Cermonin var jätte fin och när dom gick hand i hand upp för gången började jag få tårar i ögonen. Dom såg så glada och lyckliga ut. När dom sedan sa ja till varandra och sa sina löften, då kom tårarna igen och rullade ner för mina kinder. Och Evelines klänning ska vi inte prata om, den var så otrolig fin och hon såg ut som en prinsessa ! Även Olle var riktigt stilig :)
 
Ni är så otroligt fina tillsammans och jag hoppas ni får ett underbart liv tillsammans och jag önskar er all världens lycka !
 

 
 
En bild från min instagram !
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR