Bio och fredagsmys !

Idag är det fredag och jag börjar väl se slutet i tunneln av mig förkylningstid !
Jag hoppas verkligen att ja klarar dagen utan några alvedon tabletter och ipren eller liknande. Det skulle vara skönt.
 
Även för att jag i förra veckan kom hem med en överraskning till sambo när han låg hemma och var sjuk. Jag hade köpt biljetter till sverige premiärer på bion Hypnotisören . Åh det ska verkligen bli så otroligt roligt, mysigt och spännande att se denna film, komma bort från renoveringen och bara få vara vi två ett tag och inte tänka på så mycket annat. Jag hoppas verkligen att filmen är bra nu eftersom ljudboken (vi har lyssnat på ljudböcker när vi ska sova) var så otroligt bra och även fast jag blev lite paranoid och knäpp första nätterna så gillade jag den verkligen !!!
 
Vi behöver nog denna kväll med lite egen tid för varandra, restaurang besök och filmen. Att få skratta och bara vara. Prata om allt förutom renoveringen , vila upp oss lite och bara hitta krafter igen och sedan starta för fullt igen under helgen med allt här hemma :) !
 
Hoppas ni får en fin fredagskväll.
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR