13timmar.

Fasiken va trött jag var när jag kom hem från jobbet igår.
För jag hade ju fel, det var inte ett 22timmars pass jag hade framför mig utan "28timmar"...
 
Började kl12 på onsdagen och slutade jobbet igår kl08:20 för att ta bussen till jakan och gå på kurs mellan kl 09:00-16:00 !
Jag vet inte hur många gånger jag gäspade och kämpade emot ögonlocken mot slutet av kursen men jag tog mig igenom den och jaa, det var en rolig och bra kurs och jag är ändå glad att jag gick på den :) Lärde mig en hel del och det var ju det som var tanken !
 
Efter att jag möte sambon, ätit och kommit hem strax innan 18 så tog det inte många sekunder innan jag la mig i soffan och bara var. Kollade lite på tvn men vid 19 så kröp vi både ner i sängen och satte på en dokumentär för att kunna somna {vi lyssnar ju på p3´s dokumentärer när vi ska sova..dom är riktigt bra} och jag vet att jag kollade på klockan strax innan den var 20:00 och efter det har jag sovit. Vaknade strax innan 9:00 idag så jag har fått en ordentlig skönhetssömn inatt på 13timmar !!!
Kände mig trött när jag vaknade men visste ju varför så det var bara att tvinga sig upp ur sängen och sedan dess har jag plockat lite här hemma och funderar på vad man ska göra en fredag som denna :)
 
Men det återstår att se. Nu blir det en kaffe och cigg.
Puss o hej !





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR