Mat mat mat mat mat !

Jaha då sitter man här då, helt ensamt och det är tyst i hela lägenheten. Men inte speciellt länge till för snart blir det film och mys innan klockan visar sänggång :)
 
Det har verkligen varit en produktiv dag för mig, även fast jag är så otroligt trött...
Har lagat mat så det stått härliga till :) Verkligen ett STOR kok, men det behövs ju ibland...
Och ska jag ändå laga typ 2-3matlådor till mig för att ta till jobbet kunde jag ju lika gärna göra några till J också tänkte jag :P
 
  • Började med att göra 6st matlådor med persiljestyvade rotfrukter - 2kg morötter, 600g palsternacka och 2broccoli. Mums !
- Dock har jag 1kg morötter kvar som jag inte vet vad jag ska göra med och en fryst färdig köpt påse med rotfrukter ifrån linas matkasse så inom en vecka eller liknande blir det nog ett till kokt för styvaderotfrukter :) -
 
  • Sedan fick jag även; 1st Citronkyckling med lite pasta
  • 1st köttfärssås med lite pasta &
Medans sambon fick:
  • 1 Stark jordnöttskyckling med ris.
  • 1 Stark jordnöttskyckling med pasta.
  • Gjorde 3st Chili con carne till babe (jag äter ju inte det) med ris till

  • Totalt blev det alltså 14matlådor gjorda idag :)
    Nu är det dags för lite middag, potaisgratäng och pepparbiff gjort på ryggbiff med lite bea !!!
 
Jag har även hunnit med att städa köket 3ggr :P även dammsugit och borde väl torkat golvet... Sedan ska jag väl även städa badrummet och hallen lite. hallgolvet ska få sig även den en omgång med moppen. Sist ska jag plocka lite i vardagsrummet då speciellt jag, lagt påtok för mycket kläder på golvet varje dag :) !
 

{Klick Klick för större bilder }
Bilderna är tagna med Galaxy SII


Rotfrukter | Citronkyckling | Jordnöttskyckling | Chili corn carne
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR