Kattunge !

Jag har mer eller mindre hittat kattungen jag vill ha från en underbar kull.
Jag hoppas bara att hon har kvar dom som jag är intreseradeav att träffa och välja bland men än har hon inte svarat på mitt mail. Åh jag vill ju åka och kolla på en lite kamrat redan NU. . . .
Att få gosa med en liten gosig, lurvig, spinnande sötnos under mina lediga dagar och kvällar.. Åh det skulle ju vara så underbart. Jag trodde först inte att J skulle gå med på det men nu gör han det ochjag tror inte vi kommer vara så låsta som han tror men jag vill och hoppas även att Freja {mina föräldrars hund} kommer att lära sig at katter, eller iaf denna katt är en snäll kat som man inte ska skälla ut eller äta upp :) Men jag ska allt lära henne !!
 
Se så fina dom är !
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR