Finito . . . I´m back

Nu är det äntligen slut med recepten från linas matkasse som helt tagit över bloggen sista tiden.
Även så har jag varit så trött på bloggen sista tiden och inte riktigt orkat skriva av mig, inte på detta sätt iaf.
 
Det har hänt lite olika saker sista tiden och allt kan jag ju inte gå in på nu :) men nästan alla av er, förut ni som enbart läser bloggen, så kommer om 7dagar en liten prinsessa hem hit för att bli en del av våran lilla familj för alltid. Även fast hon redan är en del av våran familj och varit sedan 2veckor tillbaka :) :) Vi ser verkligen fram emot att hon kommer och vi längtar otroligt mycket !!
Våran lilla svarta flicka (ej rasistiskt, hon ÄR svart) kommer bli så otroligt bortskämd och trivas som handen i handsken här! Åh det kommer bli så mysigt men en kattunge här hemma...
 
Även om 11dagar så drar jag, pappa, mamma och syrran till spanien i en vecka för att bara njuta och ta hand om varandra ! Det ska verkligen bli så otroligt skönt att komma bort en stund från mörkret, snön och kylan :) Kommer dock sakna mina TVÅ babes men dom kommer ha det grymt tillsammans här hemma ♥
 
Ja vad ska man säga mera :)
Bloggen fick sig en liten jul-omvandling idag och jag blev faktiskt nöjd. Vad tycker ni ?!
Vi får se om jag inte gör om den lite mera snart, men det återstår att se !
Idag ska vi även åka iväg en stund och handla -hör och häpna- julpynt ت
Det är ju så att J egentligen inte gillar jul-pynt och sånt där men eftersom jag verkligen gillar det så har han sagt att jag ska få köpa lite och jag ser fram emot det. Jag tycker om att pyssla och pynta här hemma och jag vill ha det fint och mysigt nu när julen snart är här !!
 
Nu ska jag iaf ta ett lååångt varmt bad och bara njuta lite en stund.
Sedan får vi se vad jag hittar på.
 
Bye for now. . .
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR