Vilken dag.

På något vänster känns det som att jag fått en del saker gjort idag fast att jag inte rört mig från soffan sedan jag vaknade typ :) Vilket var för drygt 2timmar sedan ! :)

Men jag har tagit tag med dagens prio1 iaf och ringt ner till v.c för att boka tid. Så om drygt 3veckor hoppas jag på att han kanske kan komma med nya ideer, tankar och tips !
Sedan har jag gjort e massa små saker och fixat lite, så jag känner mig nöjd nu !
Dagens prio2 blir att åka till k-rauta för att fixa lite färg till jobbet :)
Kommer bli en rolig helg på jobbet med både målning och lite symaskins jobb för min del :D
Dagens prio3 är att smitta in på hemköp då och köpa lite frukost varor och sallads ingredienser så att jag nu under min lång helg på jobbet får i mig bra och "mycket" mat. Brukar ju vara lite halv dålig på frukost fronten.
Dagens prio4 är nog att jag ska till jobbet och jobba kväll/natt !!!

Känns som att det kommer bli en bra dag trots allt :)
Även bygget här hemma börjar ta frm och man kan se lite mer och roligare resultat nu... Idag började dom att sätta upp kakel på väggarna i badrummet och det kommer verkligen bli otroligt bra... Längtar tills dom börjar med golvet så man får se kontrasterna och "resultatet" :) Även när golvet i sovrummet kommer så blir det intressant, hah.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR