Underbara vädret !

Fasiken vilket jävla underbart väder vi har just nu :) !!
Det är så otroligt skönt att kunna sitta ute hela dagarna/kvällarna och bara njuta och speciellt av den nya uteplatsen ;)
Den är ju nästan klar. Det är bara skräp som ska bort, nya fina blommor till rabatten och lite annat men den börjar verkligen ta form nu och den kommer bli så otroligt snygg efter helgens insatts (:

Imåndags hände inte så mycket. Jag tog en liten snabb tuplur ute på altanen i soffan och sedan grillade vi middag och bara hade det bra :)
Igår vad jag med finaste Linda och Lah hela dagen och bara pratade skit, skrattade och hade det riktigt riktigt mysigt. Längtar redan tills jag får träffa tjejerna igen, även få träffa Alex mera också :)
Idag är det job som står på schemat och innan jag börjar (12) ska jag ner till postkontoret och lämna in min mobil :( usch kommer bli galen av att inte riktigt kunna göra allt man gör med smart telefonerna men det är bara att gilla läget och hoppas att dom kan laga den och att det bara tar någon vecka eller så :) :)

Även lägenheten börjar äntligen ta form och snart kanske vi blir färdiga med detta och att vi äntligen får en fungerande toa... jag hatar dessa bodar och jag ser verkligen fram emot att kunna gå på toa hemma liksom. Igår var vi även på ikea och tittade lite på en högskåp till badrummet och vi har kommit fram till vilket vi vill ha och det kommer bli så otroligt jävla snyggt !!!!! :) Vi köpte även lite nya handdukar och badrums grejer. Ser verkligen fram emot ett klart rum så jag bara kan få gå loss och fixa och pilla och göra det fint :) :)
Såhär långt är det riktigt nice (:
Nu ska jag nog sätta mig i solen med en kopp kaffe och bara
vara lite innan det är att dags att ta tag i dagen och allt som skall
göras innan jag drar till jobbet ! Hoppas ni alla får en riktigt fin onsdag!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR