Starka känslor !

Mina tankar har inte varit sig lika de senaste veckorna. och speciellt inte denna dag...
Jag har så otroligt svårt att fokusera på saker jag gör eller som händer i min omgivning just nu.
Det finns så mycket som jag önskar att jag kunde göra eller bara få ner på papper men det går inte.
Jag kan inte fånga en enda tanke, det går för fort och okontrollerat där uppe.

Jag sysselsätter mig så mycket jag bara kan än att sitta ensam hemma men inte ens det har hjälpt.
Det är svårt att förstå allt just nu och jag vet inte vad jag ska säga, tycka eller känna.
Jag har svårt att tänka framåt även fast man borde och jag känner bara en sådan ledsamhet,
samtidigt som en sådan stor glädje, tacksamhet och kärlek fyller mitt bröst !!

Jag skulle göra allt för dig om jag bara kunde !






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR