Redan panik

Jag har redan blivit tokig på att inte ha min smartphone vid min sida :)
Jag hoppas verkligen att lagningen är över på någon dag och att jag får tillbaka telefonen snart. Vill ju ha tillgång till internet och alla mina appar hela tiden :D Men det ä väl bara att bita ihop !

Åh snart kommer vi nog iaf få vatten här hemma i köket igen så då kan vi iaf få diska, och det ska verkligen bli så otroligt skönt ! :) Även toan är nu på plats och dom limade den igår och även där sa dom att vattnet nog kommer om någon dag ! Jippi... Men dom har satt ett jävla element ovanför toan och det ser verkligen fult ut !!! Dom fick tydligen inte plats med det på den väggen som dom ville först då tvåornas badrum är så små men det ser ju hemskt fult ut. Och det medför att badrumms skåpet inte kommer vara helt centrerat över handfatet och det gör mig arg :) Men när vi byggt in elementet och allt är som det ska om några veckor där inne så kanske att det blir bra och snyggt ändå :) Blir ju inte riktigt som vi tänkt oss men jag tr att när vi inrett det så kommer det bli fint ! :)

Ja nu är det fredag och en ledig helg stundar. Det kommerbli middag i vinsta imorgon, det kommer bli bad och lunch på söndagen också. Men vad ska man göra en dag som denna ? Någon som har något tips ?! :)
Just nu ska jag iaf hämta tvätten och den sista disken och även små plocka lite sen får vi se om jag kommit på vad man kan göra idag :)







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR