Lovely !

ÅH vilken känsla att slippa springa upp till bodarna för att gå på toa när jag vaknade till strax innan 6 :)
Det är underbart att äntligen ha ett så pass fungerande badrum att vi kan vara där inne nu.. Och idag kommer dom och ska städa här hemma och jag hoppas att dom gör det ordentligt men det återstr att se !!
Hoppas även att vattnet i köket kommer snart så vi även kan få börja använda köket igen. Men ska man tro dom så är detta sista veckan dom ska vara här men det återstår att se !

Jag har även varit duktig och gjort rent kaffe maskinen så nu sitter jag och njuter av en god kopp kaffe (:
Sedan kanske det blir lite full fart här hemma med städning, renovering och fotografering på allt vi missat under detta. Det ska bli så otroligt skönt att komma "tillbaka" till livet hemma.

Dagens fundering är ändå vad jag gör uppe när jag kunde sovit 1½-2timmar längre innan en dag hemma för att sedan jobba kväll&natt . . .





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR