Lediga dagar.

Dessa senaste dagarna har varit otroligt lugna och spenderats med sambon.
Helgen var en riktig mysig en och vi var ute och käkade på restaurang i fredags eftersom vi firade två år :) Det var en god middag och det var så otroligt skönt attf komma borta, slippa laga mat och bara få mysa med hjärtat mitt.
Lördagen var en riktigt slappar dag och vi fick kanske inte mycket gjort men vad spelar det för roll, plus att jag mådde piss hela lördagen :P
Söndagen spenderades med att vi åkte och handlade i stinsen halva dagen för att sedan äta en otroligt god grillad middag som babe gjorde åt mig medans jag sat och snörvlade som en tok :) Måde ju bättre på morgonen men sedan när vi var i stinsen började jag känna mig sämre igen och sedan på kvällen efter middagen blev jag "okej" igen..

Måndagen kom och vi både jobbade men hade morgonpasset såkom hem igen vid 15:30 och var ute i solen tills vi åkte oc kollade in lite butiker och åt middag på max :) Sedan vart det tisdag och jag hade kvälls&natt passet så vi spenderade dagen i soffan tillsammans innan det var dags att dra sig till jobbet !

Så det har inte hänt jätte mycket dessa dagar men det har varit skönt att bara varit också eftersom jag varit dålig men nu mår jag bra igen (:

Grillmiddag från himlen

Pepparbiff, pommes, klyftpotatis, grillade grönsaker och en chili/vitlöks sås :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR