Just nu...

Är det en riktig tvättmorgon :)
Maskin 3&4 är igång just nu och medans dom snurrar på så små plockar och "städar" jag i vardagsrummet/sovrummet. Städar kan man ju inte direkt säga eftersom det är som det är här hemma men nu är det iaf inte nytvättade kläder i halva soffan (bara i 4e dels) och det är inte shoppingpåsar överallt :) Det är inte heller små disk här o där, lite dammråttor är borta, lite annat skräp är också borta och pant och glasflaskor är där var de ska vara (:

Det känns faktiskt otroligt bra att göra det lilla som man ändå kan göra när man är uppe tidigt en dag som denna !
Börjar inte förens vid 15tiden idag och kör nattpass... Så när tvättmaskinerna nu snart är klara så vet jag inte alls vad jag ska göra för att tiden ska gå snabbare innan jobbet. Finns ju inte så mycket mer att göra här hemma nu :P Men något kommer jag allt på och nu fortsätter små plocket !
Så hoppas ni alla fina får en fin måndag !

 


{ Jag vet att jag inte skriver varje dag längre och ibland kan det gå flera dagar mellan inläggen och det är pga av personliga saker som händer i mitt liv och min omgivning just nu. Men många av er har också insett att inte ALLA inlägg läggs upp via facebook längre !!! Nån vecka kanske bara 1 av 5inlägg hamnar på f.b så då får ni själva vara duktiga på att gå in och kolla om ni vill läsa mina konstiga inlägg och kommentera här ibland är ni gulliga :) Ber även redan nu förlåt om att det inte kommer några matlagnings inlägg men just nu försöker vi att laga så lite mat som möjligt tills stambytet är klart. Men sen, sen kommer det igen det lovar jag :) }







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR