Inredningsdetaljer.

Jag har verkligen hittat och kommit på, kommit fram till otroligt fina små inredningsdetaljer som jag ska fixa till köket och badrummet så fort vi kan börja ordna allt igen !
Jag tror verkligen att det kommer bli så otroligt snyggt och göra det lite mer personligt i köket speciellt. Men återkommer med detta senare eftersom jag ändå inte kan fixa det förens om kanske 2-3veckor ! :)

Jag har börjat gilla detta mer och mer nu och på ett sätt ser jag så otroligt mycket fram till en dagen jag har ett helt hus att inreda och fixa just dom där små detaljerna som gör det där lilla extra :) Men nu "får" jag nöja mig med lägenheten och det är verkligen int fy skam och kul är det som sagt ! Får se till att ta extra bra bilder åt er sen också (:

Nu blir det lite rosé mys med sambon så ha en trevligt lördag alla fina !





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR