Ikea med gudsonen ♥

Äntligen är jag klar med disken och tvätten.
Jag har även hunnit göra mig redo för att träffa älskade gudsonen och underbara johanna om ett tag för att ta en sväng till jakan, sedan en promenad till ikea och mysa lite där. Får väl se om och vad som får följa med mig hem därifrån :) :)
Jag har verkligen saknat dessa två personer så otroligt mycket sedan jag träffade dom och jag har saknat att få prata med dig johanna och bara få vara liksom ! Blir att prata massor idag och ta igen det vi missat ;)

En del personer verkar inte förstå hur man kan tycka så mycket om Ikea men det är ju så kul att bara gå runt, se allt, planera sin rum, få insperation och bara vara. Men jag är iaf inte en utav dom som åker dit enbart för att det är billig mat för den kan jag vara utan. Jag vill mest bara vara nere i köks avdelningen och strosa runt i min egna lilla värld :) :)

Nu ska jag iaf sätta lite fart och få på mig andra kläder och sedan bär det av :) jippi





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR