Vilken dag !

Detta har varit en sådan där lagom rolig dag om jag ska vara ärlig.
Jag är feber fri, halsen är nästan normal igen och näsan rinner inte mycket längre även fast jag nyser som en tok fortfarande. Men även det är påväg bort ! :) Så egentligen är det väl en bra dag men jag har väl sovit, vilat och städat bort den helt.

Nu när sambon kommer hem ikväll kan det ju inte se ut som det gjort här dessa dagar :) Varit otroligt lat och slarvig sedan han åkte men det har varit skönt att inte behöva bry sig eller plocka också. Men det är nu man inser hur mycket man saknar att inte prata med någon på dagarna/kvällarna. Ingen att bara ligga i soffan och kolla på tv med och allt som man ändå gör tillsammans. Det har verkligen varit otroligttomt här hemma ska jag säga. Men skönt !!

Nu hoppas jag det är tillbaka til verkligenheten från och med imorgon och sedan ska jag fasiken aldrig mer bli sjuk detta år ! Vet att det inte kommer hålla men jag kan ju försöka iaf (:

Nej nu ska jag nog bädda ner mig i soffan, ta en kopp te och njuta av dom sista timmarna i tystnaden :P
Ha en bra kväll alla ni goa.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR