vecka 9.

Det har varit några jobbiga, smärtande dagar nu under veckan som har gått.
Jag började få en konstig smärta i nedre delen av magen i tisdags kväll och sedan dess har jag väl set ut som en 80åring som skulle behöva en rullator. Har gått som en jag vet inte vad...
Sedan blev det två turer in till danderyds olika akutmottagningar under onsdagen och torsdagen för att egentligen inte hitta ett enda fel på mig och sedan vart det hem igen och äta alvedon och voltaren tills jag känner att jag blivit en människa igen... Det känns lagom roligt !!

Tackar min älskade mamma som höll mig sällskap på sjukan under dessa dagar och timmar som vi var där ♥ !

Och tyvärr är det inte bara jag som varit på sjukan utan min fina J är där fortfarande. Tänker på dig, er, och hoppas du får komma hem imorgon och att du snart mår bättre !!!

Men det har även hänt lite roliga saker under veckan och helgen (:
Sooolen är äntligen här !!!! :)
Och jag har fått spendera mycket och rolig tid med min älskade mamma...

Igår morse fick min underbara vän evelina och henes fina fredrik tillökning i familjen. En liten elvis tittade äntligen ut och är riktigt riktigt fin. Ska bli fantastisk att få träffa den lilla som gjorde henne såååå stor :)
Ett stort stort grattis till er båda och all lycka önskar jag er !


Det har även idag blivit ett bilköp för min fantastiska sambo. Och det ska bli otroligt härligt att äntligen slippa låna en bil när vi känner att vi vill hitta på något eller man bara ska och handla ! Nu ska vi även se om vi inte ska ta mig i kragen och verkligen börja köra igen. Så håll er undan ni som bor här ute så ni inte stötter på mig bakom ratten :P

Det är väl egentligen vad jag orkar med att skriva just nu men återkommer nog senare under dagen/kvällen så ta hand om er så länge ! Nu blir det kaffe och lite läsning ute i solen (:





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR