Vårat internet suger !

Åh va skönt det var ute i solen som sagt !
Läste flera kapitel och drack riktigt gott kaffe till det. Jag hoppas verkligen att morgondagen kommer bli lika fin om inte finare :)
Hoppas även att jag kanske kan röra mig längre ifrån lägenheten än jag gjort dessa dagar. Men det borde gå, nu verkar saker och ting vara okej igen och jag börjar må riktigt bra igen ! tummen upp för det (:

Eftersom det verkar som att det är vårat internet som spökar och inte blogg.se så kommer väl bilderna på köket och en liten ego bild på mig i solen upp en annan dag när det kanske går. Orkar inte försöka mera nu, redan gått 17minuter så :)
Att det blivit lite sämre kunde jag väl leva med men att det blivit så här uselt suger verkligen så får väl se när jag orkar och kan blogga på riktigt igen och inte behöver bråka med datorn som nu !!!
Fasiken, man kan ju knappt göra något alls och fb var ju bara att tokglöma.... gaaah !!!!

Men hoppas ni alla får en riktigt mysig tisdagskväll !





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR