Ute i vårsolen !

Idag har jag haft riktigt tråkigt ! Igen (:

Så som vanligt när jag har tråkigt så blev det lite plock här hemma och sedan någon enstaka maskin tvätt. Det var dock lite jobbigt efter ett tag så det blev inte så jätte mycket gjort här hemma ändå. Får bli när karln kommer hem så man är två om det tråkiga och jobbiga. Går ju snabbare också :)

Så mitt i plocket i köket kom jag på att jag har ju inte visat nya hyllan eller det ny betsade bordet. Så tog några snabba bilder på det och sitter nu ute i solen med en kopp kaffe i handen och datorn i knät. Helt underbart att bara kunna krypa upp under några filtar och bara mysa i solen. Även solglasögonen är på :P
Men eftersom blogg.se är så otroligt segt och knäppt med mina bilder just nu så få ni dom senare under kvällen om blogg blir bättre. Nu ska jag njuta lte till med en bok innan det är dags att gå in i värmen igen :)

Hoppas ni alla har en bra dag, som jag just nu :)








NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR