Sova sova sova...

Det blev visst en låång sovmorgon för min del idag :)
Vaknade vid 10:30 och sedan blev det lite frukost och sedan råckade jag somna till i soffan och vaknade igen till 14!
Det känns dock som att det var det bästa som kunde hända för nu mår jag verkligen bättre än jag gjorde tidigare även fast jag har en liten feber som inte riktigt vill försvinna men den har ju hela kvällen på sig :)

Så kanske att det blir en bra "dag" och kväll för min del ändå.
Sitter och fin slippar lite på kvällen middag och på mina små projekt. Det kommer bli så grymt bra. Ser verkligen fram emot att få börja på dom. Synd bara att jag inte kan börja med dom NU ! (:

Undra vad man ska göra nu... ska nog ta ett långt bad och bara njuta !





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR