Våren ÄR här !

Vilket otroligt fint VÅR väder det varit idag !
Så otroligt skönt att det äntligen har blivit så fint väder och jag håller tummarna för att det fortsätter såhär och bara blir bättre och bättre så sommaren kommer snart !!! Bara njutit i varma kläder och solglasögonen :)

Dock så efter att jag vilade vid 17 tiden så verkade det som att jag fick betala ett högt pris av att inte ligga och sova/vila hela denna dag. Febern och den rinnande näsan är åter på besök... FAAAN !!! Men det var värt det :)
Bara att ta alvedon, voltaren och Kan jang så mår man säkert bra igen inom någon dag. Så blir att sova tidigt även idag!

Undra vad morgondagen har att erbjuda... Hoppas det är liknande väder så kanske jag trotsar HAN där uppe och sätter mig i solen med filten igen med kaffe koppen i handen :)
Det har blivit lite plockande här hemma även idag och eftersom jag stundvis är rastlös innan jag blir sänkt och verkligen måste vila/sova en stund så har jag kokat i hopp en matsedel för helgen och början på veckan. Så som ni märker redan nu så kommer det komma upp goda, enkla och snabba recept mer eller mindre varje dag nu under några dagar ! -gillar gillar- Bara hoppas att jag orkar dessa recept, dock har jag mest tagit sånt som går fort eftersom jag mår som jag bör till och från, men mat måste man ju äta så bara att bita ihop. . . .

Nu blir det till att ta en till kopp te med lite honung och njuta av skenet av ljusen i mörkret innan det kommande criminal minds avsnittet,
om jag nu hittar kontrollen för att sätta på tvn (:





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR