Här rosslar vi på hög nivå !

Ja jag vet. Det har inte varit mycket aktivitet här på några dagar men det har varit en hektisk vecka sedan sist.
Men nu några dagar kanske jag finner lite mera tid åt mig själv, ego tid och för bloggen och hemmet !
Jag är dunderförkyld, febrig och har "början till" halsfluss. Fan, antingen har man det väl eller så inte !? JAG HATAR DENNA smärta i halsen man får av svullna halsmandlar och stinget när man sväljer !
Trodde verkligen att det började avta men efter jobbet igår blev det bara värre och värre...

Men det finns inte så mycket jag kan göra åt saken mer än att sova, ta lite mediciner och bara krya på mig. Jag hade sett fram emot en lång helgs jobb eftersom sambon är uppe i Åre med jobbet och jag inte gillar att vara ensam hemma sena kvällar och nätter. Ja jag är lite knäpp men det är så skönt att ha honom vid sin sida på nätterna (:
Men nu får jag bita ihop och njuta av ensamheten då jag inte ska jobba eftersom folk kanske kan smittas av mig...kul :(

Nej men jag ska inte klaga mera. Nu ska jag ta mig en mumsig kopp te och vila lite mera och hoppas jag kan orka laga lite lunch senare ! Varför kan inte han där uppe vara på min sida och sluta göra mig sjuk i tid o otid !!!!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR