15 Mars

Nu har jag äntligen varit och handlat träningskläderna som jag varit så sugen på sååå länge nu (även fast det blev några helt andra byxor och bara en bh) och för en gångskull ser jag fram emot träningen igen och första passet på gymmet är redan inbokat för imorgon direkt efter jobbet & innan vilan ;) !
Hej hej lördagens & framtidens härliga träningsvärk (:


Att det ska ta en utmaning för att få mig att
åter igen besöka gymmet trodde jag inte men jag ska bara vara glad att Sofia verkligen är en bra coach !!!


Maten ja, nu får vi se hur det blir med men vi har iaf börjat med fastare tider nu och inte mellan 17-21 längre och bara det har gjort att kroppen känns piggare och verkar må bättre.

Jag har dock inte kommit fram till än om det blir en ben/rygg pass eller om det kommer att bli ett mag/arm pass.
Får se lite hur kroppen känns efter en natts jobb.

 
Dags för lite härlig tränings insperation !







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR