Måndagens&Tisdagens sysselsättning.

Äntligen verkar vårat intenet fungera som normalt igen :) !!!
Så nu kanske man kan vara lite aktiv igen och även få upp bilder utan att svära sig både gul o blå och röd och grön i ansiktet :)
Det har hänt en hel del sedan jag skrev (förutom helgens inlägg) och nu är jag glad att det är en ny och härlig vecka igen. Även fast jag varit ledig sedan söndag eftermiddag. Jag har även haft karln hemma dessa två dagar och roligare har det varit än när jag är ledig ensam.

Vi har hunnit med en hel del även fast han inte känt sig helt hundra men ärligt, hur kul är det för en att ligga från fredag kväll och framåt i en säng eller soffa...... Så, klart vi gjort lite mer än bara varit hemma :)
Igår tillexempel, då åkte vi till ikea för att få en timme att gå. Dock kom jag hemma med en otroligt fin orkide (:
Var även och handlade lite bra saker för våra magar på hemköp och hittade en otroligt fin "kruka" som jag bara "skulle" ha :) Och eftersom prislappen visa 39:90 så tog jag den, även fast blommorna inte var jätte pigga i den, men jag ska ju göra om den lite inför sommaren så när det är klart, då får ni se även den !
Jag började även planera vårens första lilla projekt igår och det kommer bli så bra så. Längtar tills jag får börja med den ! :)

Idag har vi varit och kollat in butiken; Decathlon i bromma, vi har handlat på City gross och sedan varit och köpt nya växter till akvariumet och även två nya familjemedlemar följde med hem, sedan blev det in&ut på jula som låg bredvid.
Så det har varit trevligt med lite sällskap som sagt och dagarna har gått snabbare än vanligt !!

Vi håller även på att planerar och ser hur vi ska möblera om till stambytet.... Det är ett helvete kan jag ju berätta...Nu har dom ju plötsligt, lagom till våran lgh, kommit fram till att vi även måste tömma sovrummet då dom måstebryta upp golvet där inne också !! Tur att vi BARA har en 180säng. Vi kommer med nöd och näpe få plats med den i vardagsrummet, men allt annat där inne da? Köket? Förrådet? Det som skulle få vara i sovrummet och vardagsrummet har nu ingen plats. Så jävla irriterade vi blev på dom kan nog ingen förstå. Och vart ska våra små fiskar vara under denna tid da? blä va jag inte gillar detta längre !!! Men men, inte klaga mera nu :)

Utan nu ska vi se om jag kan få upp bilderna på köket som jag lovade. Och även på en ny liten inredningspryl som faktiskt karln valde ut idag och som jag är otroligt nöjd med :)

Orkidén !

Nya burken och vårat fin fina kök !!!







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR