Rastlösheten

Den har verkligen slagit till starkt nu !
Det finns inte mycket att göra och eftersom jag absolut inte får gå ut och gå några längre sträckor för mamsen eller mig själv då jag sedan blir deckad med smärta så blir det ju att verkligen bara ta det lugnt, läsa, kyrera mig och bara vara och ta hand om mig.

MEN FASIKEN VA TRÅKIGT DET ÄR !!!

Jag vill inte ens veta hur det kommer bli då jag inte kommer jobba under hela den här veckan utan bara till helgen..
Men jag hoppas att jag inom några dagar iaf kan röra mig runt huset eller kanske ner till centrum utan behöva vila på bänkarna och att det inte tar mig 40minuter ner. Annars 10minuter :)
Så jag läser, läser, läser, ser på tv och ser lite mer på tv. Snart måste jag kanske på något vänster hitta nya och flera böcker.

Jag hade verkligen sett fram emot Sofias och min nya träningsvecka föra veckan och alla hennes utmaningar men icke sa nicke... Men jag hoppas att jag till helgen eller nästa vecka verkligen kan gå ut 120% med träningen och kosten och bara köra !

Men nu blir det nog en kopp kaffe och några sidors läsning :)
Hoppas ni alla har en toppen måndag, vad ni nu gör !





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR