Ewe & Elvis !

Åh hade en toppen toppen dag med världens finaste Evelina och Elvis igår! Det var verkligen en toppen dag. Även fast vi kanske inte gjorde allt för mycket men bara att få vara med fröken igen och nu hennes älskade son förgyllde verkligen min tisdag till tusen.. Vi pratade och bara var och hade det mysigt hela dagen och käkade lunch tillsammans. Och jag fick pyssla om den lilla hela dagen och jag kunde vara mer i himlen av att få gosa med honom. Åh jag älskar barn ! Åh mina vänners barn är ju så underbara och goa allihopa... Kärlek till dom alla. Jag och Elvis vilade så mysigt i soffan och bara gosade under en filt innan även papsen kom hem. Han är ett riktigt charmtroll och helt underbar ! Man ser verkligen vem som är hans föräldrar och det bara lyser om Ewe. Hon är så fin med honom i famnen och en fantastisk mamma och jag är så glad för henne och fredrik ! Längtar redan tills jag kommer över igen (på fredag) och får umgås med Er och vi kan pyssla på mina små projekt :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR