Dagens träning.

Fan va skönt det var att träna idag !!
Blev 60-70min ren träning och sedan 20-25min stretch och avslappning.. Det var riktigt skönt att bara få sätta i hörlurnarna och bara försvinna in i musiken och svettas som en gris. För det gjorde jag verkligen mot slutet.

Det fick bli armar, mage och rygg idag och jag säger bara träningsvärk imorgon !! Men det var det värt :)
Sedan blev det en powerwalk hem och rätt in i duschen. En härlig känsla att få värmen mot kroppen. En efterlängtad frukost/lunsch blev det sen och den satt verkligen otroligt bra i en hungrig mage.
Nu är jag så trött att jag nog kan och kommer somna snart en liten stund (: !


Tur att svetten inte syns ;)



Det fina rosa linnet är ett av allt jag köpte igår.
Men tyvärr fanns det ingen bild på det men
det är inget tajt linne och var helt otroligt
skönt !
Detta är resten :)
En skön träningsbh, svart "tajt" linne och två olika trekvartsbyxor. Dom gråa skulle jag egentligen inte titta på men eftersom dom såldes för 50kr så tod jag ett par av dom också (:















NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR